Ogłoszenie Burmistrza Miasta Pułtusk z 10 listopada 2022 r.o przeprowadzeniu konsultacji
Informacja o wynikach konsultacji „Programu współpracy Gminy Pułtusk na rok 2021
z organizacjami pozarządowym oraz podmiotami, o których mowa w art. 3 ust. 3 ustawy z dnia 24 kwietnia 2003 r. o działalności pożytku publicznego i o wolontariacie”
Przedmiotem konsultacji społecznych był projekt „Programu współpracy Gminy Pułtusk na rok 2021 z organizacjami pozarządowym oraz podmiotami, o których mowa w art. 3 ust. 3 ustawy z dnia 24 kwietnia 2003 r. o działalności pożytku publicznego i o wolontariacie”, zwany „Programem”.
Uprawnionymi do udziału w konsultacjach były organizacje pozarządowe
i podmioty wymienione w art. 3 ust. 3 ustawy o działalności pożytku publicznego
i o wolontariacie. Konsultacje społeczne zostały przeprowadzone w okresie od 27 października do 4 listopada 2020 roku poprzez umieszczenie projektu Programu na stronie internetowej www.pultusk.pl , w Biuletynie Informacji Publicznej www.bip.pultusk.pl oraz na tablicy ogłoszeń Urzędu Miejskiego w Pułtusku. Propozycje zmian do Programu mogły być zgłaszane
przez uprawnionych do udziału w konsultacjach za pomocą formularza konsultacyjnego, który należało:
· dostarczyć w godzinach pracy urzędu do urny na dokumenty, znajdującej się w przedsionku Urzędu Miejskiego w Pułtusku, ul. Rynek 41, 06-100 Pułtusk lub,
· przesłać pocztą tradycyjną na adres: ul. Rynek 41, 06-100 Pułtusk(liczy się data wpływu do Urzędu) lub,
· przesłać poczta elektroniczną na adres: dominik.pastewka@pultusk.pl .
W ww. terminie żaden z podmiotów uprawnionych do konsultacji nie wniósł uwag i opinii do projektu Programu.
______________________________________________________________________________________
Ogłoszenie Burmistrza Miasta Pułtusk
z 26 października 2020 r.
o przeprowadzeniu konsultacji
Na podstawie uchwały Rady Miejskiej w Pułtusku Nr XL/310/2013 z dnia 15 listopada 2013 r. w sprawie szczegółowego sposobu konsultowania z organizacjami pozarządowymi i podmiotami wymienionymi w art. 3 ust. 3 ustawy z dnia 24 kwietnia 2003 r. o działalności pożytku publicznego i o wolontariacie, projektów aktów prawa miejscowego w dziedzinach dotyczących działalności statutowej tych organizacji, w związku z art. 5a ust. 1 ustawy z dnia 24 kwietnia 2003 r. o działalności pożytku publicznego i o wolontariacie (Dz.U. z 2020 r., poz. 1057) Burmistrz Miasta Pułtusk ogłasza konsultacje projektu „Programu współpracy Gminy Pułtusk na rok 2021 z organizacjami pozarządowymi i podmiotami, o których mowa w art. 3 ust. 3 ustawy z dnia 24 kwietnia 2003 r. o działalności pożytku publicznego i o wolontariacie”.
1) Przedmiot konsultacji
Przedmiotem konsultacji jest projekt „Programu współpracy Gminy Pułtusk na rok 2021 z organizacjami pozarządowymi oraz podmiotami, o których mowa w art. 3 ust. 3 ustawy z dnia 24 kwietnia 2003 r. o działalności pożytku publicznego i o wolontariacie” (zwany dalej „programem”).
2) Uprawnieni do udziału w konsultacjach
W konsultacjach mogą uczestniczyć organizacje pozarządowe oraz podmioty, o których mowa w art. 3 ust. 3 ustawy z dnia 24 kwietnia 2003 r. o działalności pożytku publicznego i o wolontariacie, prowadzące działalność statutową na terenie gminy Pułtusk.
3) Formy konsultacji
Konsultacje przeprowadza się w formie zamieszczenia projektu programu na stronie internetowej www.pultusk.pl , w Biuletynie Informacji Publicznej www.bip.pultusk.pl oraz na tablicy ogłoszeń Urzędu Miejskiego w Pułtusku.
Uwagi i wnioski do konsultowanego projektu programu należy składać na formularzu konsultacyjnym do 4 listopada 2020 r. w następujących formach:
· dostarczyć w godzinach pracy urzędu do urny na dokumenty, znajdującej się w przedsionku Urzędu Miejskiego w Pułtusku, ul. Rynek 41, 06-100 Pułtusk lub,
· przesłać pocztą tradycyjną na adres: ul. Rynek 41, 06-100 Pułtusk (liczy się data wpływu do Urzędu) lub,
· przesłać pocztą elektroniczną na adres: dominik.pastewka@pultusk.pl .
Na kopercie lub w tytule e-maila należy wpisać: Konsultacje „Programu współpracy na rok 2021”.
4) Termin
Konsultacje będą prowadzone w terminie od 27.10 2020 r. do 04.11.2020 r.
Do pobrania:
Formularz konsultacyjny Zobacz>>>
Projekt „Programu współpracy Gminy Pułtusk na rok 2021 z organizacjami pozarządowymi oraz podmiotami, o których mowa w art. 3 ust. 3 ustawy z dnia 24 kwietnia 2003 r. o działalności pożytku publicznego i o wolontariacie” Zobacz>>>
Burmistrz Miasta Pułtusk
/-/ Wojciech Gregorczyk
______________________________________________________________________
Ogłoszenie o konsultacjach Programu współpracy Gminy Pułtusk w 2020 r. z organizacjami pozarządowymi i podmiotami, o których mowa w art. 3 ust. 3 ustawy z dnia 24 kwietnia 2003 r. o działalności pożytku publicznego i o wolontariacie
PRZEDMIOT KONSULTACJI:
Program współpracy Gminy Pułtusk w 2020 r. z organizacjami pozarządowymi i podmiotami, o których mowa w art. 3 ust. 3 ustawy z dnia 24 kwietnia 2003 r. o działalności pożytku publicznego i o wolontariacie, zwany dalej „programem”.
TERMIN ROZPOCZĘCIA KONSULTACJI:
5 listopada 2019 r.
TERMIN ZAKOŃCZENIA KONSULTACJI:
godz. 14:00 – 13 listopada 2019 r.
FORMY KONSULTACJI:
Gmina przedstawia projekt programu umieszczając go na stronie internetowej oraz przesyłając pocztą (lub e-mail) do wszystkich zgłoszonych organizacji pozarządowych oraz innych podmiotów.
Konsultacje nad programem odbywają się w formie:
1. otwartego spotkania 13 listopada 2019 r. o godz. 15:00 w Sali Rady Urzędu Miejskiego w Pułtusku. Informacja o spotkaniu będzie umieszczona na stronie internetowej www.pultusk.pl oraz na tablicy informacyjnej Urzędu Miejskiego w Pułtusku;
2. przyjmowania pisemnych uwag i opinii do projektu programu, które mogę być przesłane drogą elektroniczną na adres: dominik.pastewka@pultusk.pl oraz składane w siedzibie Urzędu Miejskiego w Pułtusku – Biuro Podawcze, parter, ul. Rynek 41, 06-100 Pułtusk.
Podczas otwartego spotkania odczyta się i omówi najważniejsze zmiany programu.
UPRAWNIENI DO UDZIAŁU W KONSULTACJACH:
Organizacje pozarządowe i podmioty, wymienione w art. 3 ust. 3 ustawy z dnia 24 kwietnia 2003 r. o działalności pożytku publicznego i o wolontariacie, prowadzące działalność statutową na terenie gminy Pułtusk.
W załączeniu: Projekt programu współpracy Gminy Pułtusk w 2020 r. z organizacjami pozarządowymi i podmiotami, o których mowa w art. 3 ust. 3 ustawy z dnia 24 kwietnia 2003 r. o działalności pożytku publicznego i o wolontariacie
Projekt programu współpracy gminy Pułtusk na 2020 r. Zobacz>>
Burmistrz Miasta Pułtusk
/-/ Wojciech Gregorczyk
Ogłoszenie Burmistrza Miasta Pułtusk
z 10 listopada 2022 r.
o przeprowadzeniu konsultacji
Na podstawie uchwały Rady Miejskiej w Pułtusku Nr XL/310/2013 z dnia 15 listopada 2013 r. w sprawie szczegółowego sposobu konsultowania z organizacjami pozarządowymi i podmiotami wymienionymi w art. 3 ust. 3 ustawy z dnia 24 kwietnia 2003 r. o działalności pożytku publicznego i o wolontariacie, projektów aktów prawa miejscowego w dziedzinach dotyczących działalności statutowej tych organizacji, w związku art. 5a ust. 1 ustawy z dnia 24 kwietnia 2003 r. o działalności pożytku publicznego i o wolontariacie (Dz.U. z 2022 r. poz. 1327 i 1812, z 2021 r. poz. 2490) Burmistrz Miasta Pułtusk ogłasza konsultacje projektu „Programu współpracy Gminy Pułtusk na rok 2023 z organizacjami pozarządowymi oraz podmiotami, o których mowa w art. 3 ust. 3 ustawy z dnia 24 kwietnia 2003 r. o działalności pożytku publicznego i o wolontariacie”.
1) Przedmiot konsultacji
Przedmiotem konsultacji jest projekt „Programu współpracy Gminy Pułtusk na rok 2023 z organizacjami pozarządowymi oraz podmiotami, o których mowa w art. 3 ust. 3 ustawy z dnia 24 kwietnia 2003 r. o działalności pożytku publicznego i o wolontariacie” (zwany dalej „programem”).
2) Uprawnieni do udziału w konsultacjach
W konsultacjach mogą uczestniczyć organizacje pozarządowe oraz podmioty, o których mowa w art. 3 ust. 3 ustawy z dnia 24 kwietnia 2003 r. o działalności pożytku publicznego i o wolontariacie, prowadzące działalność statutową na terenie gminy Pułtusk.
3) Formy konsultacji
Konsultacje przeprowadza się w formie zamieszczenia projektu programu na stronie internetowej www.pultusk.pl , w Biuletynie Informacji Publicznej www.bip.pultusk.pl oraz na tablicy ogłoszeń Urzędu Miejskiego w Pułtusku.
Uwagi i wnioski do konsultowanego projektu programu należy składać na formularzu konsultacyjnym, stanowiącym załącznik do niniejszego ogłoszenia, w terminie do 21 listopada 2022 r. w następujących formach:
· dostarczyć w godzinach pracy urzędu do Biura Podawczego, ul. Rynek 41, 06-100 Pułtusk lub,
· przesłać pocztą tradycyjną na adres: ul. Rynek 41, 06-100 Pułtusk (liczy się data wpływu do Urzędu) lub,
· przesłać pocztą elektroniczną na adres: dominik.pastewka@pultusk.pl .
Na kopercie lub w tytule e-maila należy wpisać: Konsultacje „Programu współpracy na rok 2023”.
4) Termin
Konsultacje będą prowadzone w terminie od 10 listopada 2022 r. do 21 listopada 2022 r.
Zastępca Burmistrza
/-/ Mateusz Miłoszewski
Załączniki (5) | Metadane | Drukuj | Historia zmian |
Załączniki
skanowanie0008 (5.5MB) | ||
FORMULARZ ZGŁASZANIA UWAG (20kB) | ||
EKIS0188 (2.3MB) | ||
3_ Projekt uchwały - program współpracy (2.8MB) | ||
1_FORMULARZ ZGŁASZANIA UWAG (17kB) |
Metadane
Źródło informacji: | Dominik Pastewka |
Data utworzenia: | (brak danych) |
Wprowadził do systemu: | Dominik Pastewka |
Data wprowadzenia: | 2019-11-14 14:22:15 |
Opublikował: | Dominik Pastewka |
Data publikacji: | 2019-11-14 14:34:57 |
Ostatnia zmiana: | 2022-11-10 13:32:34 |
Ilość wyświetleń: | 2146 |