
.
ZARZĄDZENIE NR 426/2022
BURMISTRZA MIASTA PUŁTUSK
z dnia 10 maja 2022 r.
w sprawie wdrożenia regulaminu zgłaszania przypadków nieprawidłowości oraz ochrony osób dokonujących zgłoszeń w Urzędzie Miejskim w Pułtusku
Na podstawie art. 9 Dyrektywy PEiR (UE) 2019/1937 z dnia 23 października 2019 r.
w sprawie ochrony osób zgłaszających naruszenia prawa Unii (Dz. U. UE.L z 2019 r. Nr 305, str.17 oraz z 2020 r. Nr 347, poz. 1) oraz art. 30 ust. 1 ustawy z dnia 8 marca 1990 r. o samorządzie gminnym (Dz. U z 2022 r. poz. 559 i 583), zarządza się, co następuje
§ 1. Wdrażam regulamin zgłaszania przypadków nieprawidłowości oraz ochrony osób dokonujących zgłoszeń, w Urzędzie Miejskim w Pułtusku (zwanym dalej urzędem)
w brzmieniu określonym w załączniku do niniejszego zarządzenia.
§ 2. 1.Wykonanie zarządzenia powierzam Sekretarzowi Miasta Pułtusk.
2. Pracownicy Urzędu zobowiązani są do zapoznania się z regulaminem i podpisania oświadczenia o zapoznaniu się z jego przepisami.
§ 3. Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podpisania.
B u r m i s t r z
/-/ Wojciech Gregorczyk
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
Metadane
Podmiot udostępniający: | Gmina Pułtusk |
Źródło informacji: | Administrator |
Data utworzenia: | (brak danych) |
Wprowadził do systemu: | Administrator |
Data wprowadzenia: | 2022-05-13 11:39:38 |
Opublikował: | Administrator |
Data publikacji: | 2022-05-13 12:31:05 |
Ostatnia zmiana: | 2022-05-13 12:34:55 |
Ilość wyświetleń: | 1102 |