w sprawie wdrożenia regulaminu zgłaszania przypadkównieprawidłowości oraz ochrony osób dokonujących zgłoszeń w Urzędzie Miejskim w Pułtusku
Na podstawie art. 9 Dyrektywy PEiR (UE) 2019/1937 z dnia 23 października 2019 r. w sprawie ochrony osób zgłaszających naruszenia prawa Unii (Dz. U. UE.L z 2019 r. Nr 305, str.17 oraz z 2020 r. Nr 347, poz. 1) oraz art. 30 ust. 1 ustawy z dnia 8 marca 1990 r. o samorządzie gminnym (Dz. U z 2022 r.poz. 559 i 583), zarządza się, co następuje
§ 1. Wdrażam regulamin zgłaszania przypadków nieprawidłowości oraz ochrony osób dokonujących zgłoszeń, w Urzędzie Miejskim w Pułtusku (zwanym dalej urzędem) w brzmieniu określonym w załączniku do niniejszego zarządzenia.
§ 2. 1.Wykonanie zarządzenia powierzam Sekretarzowi Miasta Pułtusk.
2. Pracownicy Urzędu zobowiązani są do zapoznania się z regulaminem i podpisania oświadczenia o zapoznaniu się z jego przepisami.
§ 3. Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podpisania.